onsdag 1 augusti 2012

Äntligen har jag hittat Internets bästa speltips och -bettingblogg med ROI och Units statistik!

Jag har letat efter spelbloggar med speltips/odds och analyser om fotboll, handboll, tennis och ishockey på Internet. Det har inte var svårt att hitta bloggar, desto svårare att hitta någon som är seriös och inte enbart spottar ur sig speltips utan någon uppföljning eller statistik sammanfattning över spelandet.

Först tänkte jag lista alla oseriösa bloggar, men vad är vitsen med det? Så jag kommer presentera en gång i månaden något som jag verkligen uppskattar eller bara vill dela med mig av för min och andra som älskar att tippa på sport.

Första rekommendationen jag verkligen vill dela med mig av är Vinnarspel -bloggen av -Jebak som lägger ut en hel del tips/rekar, tror det är närmare 270 st denna säsongen 2011/12 och för öppen statistik på ALLA sina spel så att besökarna kan följa dem och skyltar med bra insättningsbonusar och spelerbjudande som spelbolagen erbjuder just nu. (Länkar nedan till deras statistik uppdatering).


Det är aldrig fel att få "gratis" pengar att tippa för och kanske dubbla dem några gånger, snabb adressen till deras hemsida är Tippa.nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar