måndag 6 augusti 2012

Bli en vinnare "duktig" på sportspel och odds i det långa loppet för att tjäna pengar

Hur blir man en vinnare på sportspel och odds "betting" i det långa loppet? Det är ungefär som att jämföra med hur man kan bli miljonär på aktiemarknaden "börsen". Det krävs mer än bara tur att lyckas tjäna pengar i någon av branscherna. Jag har själv jobbat på en storbanka i 10 år innan jag valde att pensionera mig för jag tyckte det fanns mer värde i att njuta av livet än att sitta och jobba för någon utan att själv få mer än mara min lön och bonus varje år, man kan säga att jag tröttnade helt enkelt på att tjäna pengar åt någon annan än mig själv.

Efter att jag slutade på "banken" så har jag ägnat mycket tid åt sportspel och att analysera odds på spelmarknaden, en person jag skulle gärna vilja hylla i mitt lärande som har förklarat för mig om hur grunderna i oddsättningen fungerar är skribenten Jebak som har en spelblogg och kanske t.om nätets bästa spelsida kallad Tippa.nu  ni kan följa hans speltips och rekar på sidan eller genom att "gilla" Tippa.nu's Facebookgrupp genom att klicka HÄR. Den kommer hjälpa er att vinna mer pengarsportspel och hitta de bästa oddsen på internet.

Jag själv har också en spelblogg här på internet men den är förtillfället låst för nya användare då jag vill ha en så tajt relation som möjligt med mina läsare så har jag en max limit på 100 personer åt gången, i det forumet försöker vi hitta överodds tillsammans och flera användare har olika kontakter inom olika delar i sportvärlden som trav, oddsättningen i London, fotbollsscouter, tränare i lägre divisioner i Sverige, tex i 2:an och 3:an.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar